Tuesday, October 28, 2008

kursus datang lagi!!

mmm...ujung2 taun ni..mcm biasa...masa utk berbengkel dan berkursus....
ingat lagi last year...hampir setiap minggu aku berulang alik ke Feringgi utk bengkel...
sampai xpert dah aku nak cari hotel yg berderet2 tuh....

dan deepavali taun ni d sambut meriah d Holiday Inn...heheheh....jom layan sebahagian gambo yg ada sewaktu bengkel berlangsung

ni view dr bilik aku 210..betoi2 ngadap pool n laut....nasib le anak2 aku x meracau nak mandi kolam....lega aku!!

mlm tu.....sempat gak staf2 aku ni tunjuk bakat...menyanyi ....aku usha2 je..ak pemalu skit bab2 nyanyi depan audiens mcm ni..wpun dulu penah ambik paper public speaking...sbb aku sedo diri..sore aku x ckup buluh perindu...heheheh

bergambo gan PA aku (segan plak nk ngaku...wkakaka) dia mmg kaki posing....pantang tgok kamera.......td big boss ckp dlm meetin...."Haslinda..make use of ur own PA...other wise she have nothing to do"...ni respon dia bila aku ckp..aku selasa taip minit sendiri instead of suh PA taip

ni la taktik nk kasi budak2 ni duduk baik je kat dlm bilik....bwk PS 2...wakkakaka...

nampak x....bos aku dh giler pingpong......last2 balik bengkel..terus cari quotation nak beli meja pingpong.....ada satu game tu...aku partner gan dia....heheh......kagum gak budak2 laki...x sangka aku leh main pingpong..boleh la takat nak main...sbb dulu penah wakil sekolah...hehehe....



OH HATI ---> x sabo nak tempek video poco2
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: