Friday, October 24, 2008

khamis yg mencemaskan...

situasi
khamis last week adalah detik yg mencemaskan.....rasa mcm ayam berak kapur....
serba x kena....diri salah..bangun salah.....duk bsila salah..pendek kata (panjang x kata apa2 ye)
serba serbi x kena.....

fikiran ni berputar dgn ligat..mencari jln penyelesaian......ada jugak sms sana d sini..tanya pendapat......

saat2 akhir......buat muka x malu.....(slalunya mmg pemalu....) akhirnya masalah dpt d selesaikan (wpun utk seketika cuma)


--------------------------------------------------------------------------------

intro kat atas tu sebenarnya menceritakan ttg kejadian khamis lepas...sekitar pukul 8 mlm...kami sekorga balik dr mkn mlm dn petik suis tv (prepare minda nk tgok KEKASIHKU SERU pukul 9.30 mlm)...

bukak2....tv kuwar half je....bbrapa saat kendian...pluppp.....padam....tutup dan bukak...situasi adalah sama......incik hubby hentak tv atas, kiri dan kanan....kedepukkk kedepukkkkk.....(klu hempuk org mmg kuwar bulan bintang)

tv tu sejarahnya begini......bersaiz 29 inc...incik hubby beli sblm kami kawin....(lebih 7 taun yg lepas)..penah rosak sekali( 3 taun lepas).....repair...telan belanja ratusan2 gak...

minggu incik hubby sakit tu...dh ada unsur2 kerosakan dh..tp pulih kembali.....so, kami berdoa sungguh2 agar mlm khamis lepas tu pun situasinya adalah sama...

bkn apa pun.....mana boleh aku miss episod KEKASIHKU SERU minggu tu....bkn saja aku...incik hubby, along dan anak2 pun pengikut setia cerita ni...

akhirnya...aku buat tebal muka...tipon umah mami (bb sitter anak2 aku)...bgtau kata nk tumpang tgok tv (pakcik....hubby dia tgh tgok drama tamil masa tu...sori naa...kacau daun...)




OH HATI ----> lega!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: