Saturday, October 18, 2008

jamuan hari raya PPIP

hari rabu ke kembali semula bekerja selepas 2 hari bercuti...banyak menda dan isu hari ni.....ada visitor dr Kolej Universiti Agama Seri Begawan (KUPU SP)....diorg ni U baru d brunei yg d naikkan taraf dr maktab berguruan ke U...so, dtg sini nak tgok prog dan mencari peluang utk MoU...

pastu, ada jamuan hari raya.....aku x terlibat langsung...hehehe...semua serah pd mereka yg lebih pakar...aku sediakan perut je....

jom jamu mata ye (memadangkan korang xleh jamu perut)

ni menu dlm bangunan.....semua pencuci mulut belaka....

ketupat daun palas...gan rendang ayam......aku x mkn pun....kureng skit ketupat2 ni...

aku mkn kek batik je...yg lain...sempat tgok je sbb dh kenyang...

sebahagian dr org kuat majlis...staf2 pentadbiran

menu bahagian luar...mee kuah

Dekan gan ucapan perasmian...lama beno ucapannya..semua dh x ketahuan nk mkn..lapo..

tunggu dgn perut yg berkeroncong ucapan dekan...



OH HATI ----> lontong sedap!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: