Tuesday, October 21, 2008

minah rempit kembali

klu korang perasan....aku ada post entry psl baik buruk bwk moto minggu lepas....
ada sebab sebenonya entry tu....idak le aku saja2 suka suki nk pecah kepala dan otak memikirkan baik buruk tu.....

sbb munasabahnya begini.....sejak rabu lepas...aku kembali kpd status lama aku..."perempit bersiri"....ahaks....

keta tarak...g masuk salon dan spa....tp mmg wrong timing la...kena lak d saat2 malaysia amnya, penang khasnya d landa musim tengkujuh (wpun bkn bulan tujuh)

perhhh....dr ari senin ari tu....sampai rabu ari ni.....aku d timpa ujan....isnin dan selasa waktu balik keje....(umah aku gan tmpt keje x dekat ek wpun masih dlm pulau).....ujannya plak bkn ketegori renyai2 manja......lebat!!!....senin tu...aku gamble je..xde rain coat ..pakai jeket je.....memandangkan incik hubby sayang bini dia.....dia beli rain coat....so, selasa tu....aku pakai rain coat.......tp ari ni (rabu)....pagi2 buta dh ujan lebat....aku dh panik gelabah biawak....sbb kui 8.30 aku ada meeting penting d mana...aku adalah pencatat minit (ala2 pecacai je...tp kehadiran aku still penting).....memandangkan aku adalah setiausaha utk meting tuh (sgt setia dan sgt berusaha....), aku rasa sgt tertekan dan hampir depress

kol staf aku utk dia standbuy apa yg patut....kol bos mintak dia take over keje dlm tu nanti.....(suka suki arahkan bos catat keputusan...wkakakaka..amponnn)

kui 9++ baru kuwar dr umah...konon2nya dh renyai ujan...sekali half way.....pranggggggggg (andaikan sbg bunyi ujan ye...) ujan dtg balik....kiranya aku sampai opis dlm keadaan basah dan agak comot....(aku rela, at least nampak mmg aku jujur sbb tadi staf aku ckp..masa aku kol kata ujan.....erea sana x ujan dia kata....)

balik tadik.....(refer post yg sblm ni...) aku terpaksa balik lambat sbb ujan mmg lebat sungguh (aku x salahkan ujan ye...aku suka ujan...muahhh)..akhirnya...aku redah jugak ujan tu (sbb aku perasan macho)

dan aku rasa kagum gan diri sndiri....sbb?....x sangka antibodi aku kuat.....wpun ada bisikan syaitan "klu demam best gak ni...leh MC"....hingga ke detik ni..aku masih gagah...sekali pun x bersin...maknanya aku masih imun dgn virus selsema....ahaks...



OH HATI ----> hikayat minah rempit....





erkkk...erkkkkkk...naper lak post baru ada kat bwh ni...wkakakakkaka
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: