Tuesday, October 14, 2008

gambar sisipan...

anak aku tido x sedo diri sebelah pak tam dia...langsung x pedulik alam sekitar dah...

ni aksi apa...cuba korang teka?...ni aksi x senonoh beratur nk ambik duit raya dr abg chik aku...dia suh budak2 je..tp kami yg bangka ni pun selember je beratur sama...wkakaka..peratikan aku...abg gan kak nyah yg gedik beratur..

ceh....pemberi duit raya siap duk atas tahta...mencik aku....giler glamer x sudah2..

permulaan proses pertiduran anak aku..lepak atas perut ayah chik..terus zzzzzzzzz

ayah chik pengantin yg perasan sore mcm ramli sarip sedang menunjukkan bakat...

sorang lagik pak sedara pengantin yg x sedo diri..perasan sore sedap sdg berkaroeke

sapa ngorat sapa ni?...

anak2 sedara aku yg mewarisi sifat gedik aku..wakakaka



OH HATI ----> siok berkumpul adik badik
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: