Thursday, October 30, 2008

sepagian d opis

ari ni sebetulnya kami ada 5S....after renovation main office...mmg kertas2 berselerakan....amatttt!!!....so, kami putuskan nk buat housekeeping skit...sambil2 tu boleh juga buat duit (sbb jual kertas2 x pakai tu)...ari ni kami fokus pd main office...esok utk bilik2 pensyarah.....

staf semua kemaskan bilik interaksi yg kami gunakan tuk simpan kertas...aku lepak dlm bilik..banyak menda nk buat...sambil2 tu...aku buat 5S kat bilik sndiri.....banyak kertas dr HR yg aku hangkut masa transfere ke sini dulu...gedik betoi..konon2 ada nilai nostalgia le.....nostalgia pemenda....buat semak bilik je....

jom usha apa yg berlaku dlm bilik aku ari ni...

ntah kenapa lately ni keje aku mmg banyak....mcm2 hal...tp apa nak buat kan....dah nama pun dtg bekerja...cari rejeki halal....aku redha dan pasrah giteww...sbb tu la...aku mmg xdan nak update blog klu time keje ni....serius....mmg aku x de masa...saksikan betapa seleraknya meja aku.....aku ada sorang kwn (lalaki) yg meja kerja dia very the kemas.....aku x paham..mcm mana dia bekerja.....aku rimas plak klu meja kemas2 ni..bkn le maknanya aku ni jenis selekeh dan selebet....tp...aku suka meja selerak time keje...(lambang aku banyak kerja gitew...ceh)

tp dlm pada tu...sempat gak aku rembat 2 novel...ni bekalan tuk weekend ni....kelmarin sampai, tp aku masih x berkesempatan nk menyelak..apatah lagi membaca......tunguuuuuuuuuu!!!



OH HATI ----> ok le tuh (gaya saida)
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: