Tuesday, October 28, 2008

gambar sekitar night market

x banyak gambar yg berjaya aku ambil....reason?.....ilhan sakit perut bila baru berjalan beberapa minit.....terus ilang mood....balik otel tuk dia qado hajat...

Holiday Inn beach side...view dr pinggir jln night market

antara ratusan/ratusan gerai yg ada yg sempat aku snap..sebelum tiba2 perut ilhan buat hal

walaupun dah lewat mlm.....suasana masih lagi meriah


kalau refer pd jam kat gambo tu...lagi seminit kui 12 tgh mlm..budak berdua ni asalnya dah tido masa aku habis sesi mlm.....gerak diorg bangun...sbb tu muka masing2 mandom je...sure tertanya2...pehal lak kena bangun tido g psr mlm ni.....masing2 malas nk jln...nak mintak dukung....nasib gak perut ilhan wat hal...nak yak yak tiba2.....klu x...sure sakit bkn saja urat betis..tp jugak urat tangan....




OH HATI ----> rasa mcm ngigau je jln time ngantuk
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: