Tuesday, October 14, 2008

berbuka puasa d hammer bay

smlm aku posa...along pun posa...dan bila time posa ni....napsu mkn aku jadik keterlaluan skit..udah mcm napsu kuda...wkakakkaka....tingin nk mkn ikan bakar..walhal baru last week mkn kat teluk tempoyak.....so, kami tukar lokasi...bosan dah asyik mkn kat tlk tempoyak ye dak.....

kali ni pekena kat Hammer bay lak....lokasi?...kalau korang nk g ke QB mall....ada 1 roundabout kecik....hammer bay ni..kat tepi laut...betoi2 ngadap pulau jerjak...kira jeti nk ke pulau jerjak tu...dkt je gan hammer bay ni...

time ni..air surut.....hat pulau depan tu le pulau jerjak...

kami duduk bersila je kat pondok ni..siok oii...mkn sambil bersila

antara juadahnya.....kepah masak halia....

satey ayam...daging yilek..

ni kerabu pelam....kegemaraan aku...

ikar siakap bako....yum yum

incik hubby yg berada d dlm situasi sakit...hahaha



OH HATI ----> ari ni nak berbuka apa yekkkkk......
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: