Tuesday, October 14, 2008

mari cantikkan keta

last week...aku gan incik hubby peruntukkan 1 ari tuh g cantikkan keta...bkn le wat apa pun....sebenonya..keta tu..asyik terabai je...mmg buruk gile...udah le setaun sekali aku bwk g basuh....kat dlm keta tu...lipas pun ada...wakkakakak......pastu...cermin belah driver tu..udah rosak..bila nk bayo tol..kena bukak pintu...xpun suh ilhan ambik dr cermin belakang...hahhaha.....udah le gitew...gan cat berkurap kat bonet...belum bab cup kat sportrim yg ilang sbb kena curik....cover tayar spare yg ilang sbb kena curik.....kemek d sana sini...calar balar....hahahhahahahahaha....

so...ari tu.....aku tukar alarm keta yg lebih bagus fungsinya.....lock leh oto bila kita break...(sblm ni hampeh..kena manual lock...)..pastu tukar lak sound dia..bunyi mcm sedap skit ar.....tukar kapet keta..cina kedai ckp..ambik kaler merah looo..baru ada onggg....repair cermin yg rosak.....tukar lampu depan n lampu break belakang...mmmmmmm....total kos...dlm rm400 keseluruhannya...

insyaallah..pasni kami nk tukar cat keta...plan nya kaler itam...ahaks..itam itu menawan...


cina tu tgh potong kapet....kaler merah menyala...


masa ni lak tgh tukar alarm keta....


ni lak kat kedai repair cermin depan...nampak x kesan calar tu?...hasil dr incik hubby yg memotong Q dlm keadaan berbahaya masa dlm trafik jem...


sbb aku bosan...aku tgkp gambo sndri..ala2 gdik...beraksi kat kedai xsesori keta...hahaha


OH HATI -> sayangi kereta anda
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: