Thursday, October 30, 2008

kempen hijaukan opis

ada 3 pokok bunga dlm bilik aku...salah satunya aku dh bela sejak hampir 3 taun yg lepas (sejak dr HR lagik)....aku suka tgok pokok2 ni dlm bilik aku...rasa nyaman gitew......nak tanam pokok secara normal kat rumah pemalas dan penyegan.....so....main gel2 je...xyah siram2....hahahah...dasar pempuan pemalas....

pokok ni...imah yg kasi....time dia nk transfere dr HR ke kampus lain...dia kasi sekali gan bekas....sepatutnya ada 2 ekor anak ikan dlm ni...tp imah yg gedik masih berhutang..aku tuntut sampai skrg anak ikan...dia x kasi2 lagik.....

pokok ni le yg aku bela sejak dr HR lagik.....n bekas tu aku beli dr hani soraya...rm20 ke rm30...aku x pasti.....memula dia nk kasi free...aku x sampai ati....aku bayo gak kat dia...see, betapa mulianya ati aku...wakkakka

bekas tu...mak punya...aku hangkut dr Teluk Intan bwk balik penang..gan pokok2 sekali...heheheh....sengeh je mak aku....rela dlm terpaksa....ala mak...xkan berkira gan anak kesayangan mak ni kan...ahaks





OH HATI ---> bela pokok yg senang2 jerk
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: