Saturday, August 16, 2008

Sekitar Konvokesyen

sidang ketiga konvokesyen ke 38 jatuh pada hari jumaat yg mulia.....aku berpakaian agak 'gedik' dengan kebaya berwarna cokelat bersulam serta tudung kecokelat2an yg aku beli dgn harga rm10 di tapak konvo hari khamis lepas....

sebenarnya aku tak duty pun hari ni...cuma bertindak sbg roaming utk sidang berkenaan bersama kak mery.....maklum lah, kami ada plan sulit tengah hari ni...heheh...nak tau?...xyah lah...korang budak2....xyah ambik tau menda2 sulit org dewasa ni...hahaha...

ni...kat bawah..sebahagian dr situasi sebanar d dlm dewan DTSP sewaktu sidang ke 3 konvokesyen kali ni utk tatapan korang....


suasana di atas stage sebelum ketibaan stage party

dari kanan...kak mery, aku, zul, kak rohi dan roslan...duduk d bawah..aida....

wajah2 ceria marsyal yg bertugas.....comey2 belaka....

aksi d meja makan.....berdendang giler perut time ni...x mkn apa dr pagi



OH HATI ----> kepala lutut aku telah d raba
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: