Friday, August 8, 2008

jamu selera di OLD TOWN

memandangkan kami berada d kawasan PISA.....aku ambik keputusan utk lunch d old town yg baru d buka d kawasan sunshine...sambil menyelam...kita minum air...sbb dah 2 3 ari aku berkeinginan yg membuak2 nak mkn laksa (keinginan aku xde kena mengena dgn apa yg korang fikirkan ye)....boleh layan laksa kat old town ni....jadik le...janji laksa...


meh aku kenalkan ahli jemaah aku ataupun geng berhaluan kiri...diorg ni semua joint keje 1 tarikh gan aku......kecuali kak mery aku kenal dia lebih 10 tahun yg lalu sbb dia senior aku....hehehe....

aksi separa lucah hani.....ni hani soraya....dia adik manja antara kami...ala bucuk bucuk....

aksi manja hani gan aida.....manja sungguh aihhh....

ni adik beradik lain mak lain apak...hani gan kak mery

ni menu tambahan hani...ntah apa name saintifik dia....klu org melayu panggil lengkong..pastu d taruh madu...jadi le lengkong madu

mee kari hani...sedap dia kata.....dia x rasa mee kari aku buat lagik..wakkakak

ni laksa aku...kak mery pun oder menda yg sama...



OH HATI -----> aida punya menu tak tersenarai atas faktor kesilapan teknikal...

Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

Anonymous said...

eh..nape aku yang jadi mangsa ja.oranglain pun gedik dik dik

INTAN said...

apa ceee?...hehe...

Anonymous said...

mee kari tu sedap tau. kat jitra punya outlet..takdak dry curry mee

INTAN said...

tp mmg jenis dia kuah kurang ek?....slalu aku mkn mee kari kuah dia selaut...