Friday, August 8, 2008

PC fair versi gambo

ni bahagian dlm.....x kose dh nk g...rasa cam nak muntah ijau dah

juga bahagian dlm....kami usha2 je dr atas

aku x pasti kenapa aksi kak mery mcm tu...mcm muka jijikkan sesuatu je...

aida dah tertarik gan DELL ni aku rasa

antara booth yg ada.....aku maleh nk fokus....aku penin banyak sgt org

antara umat manusia...ada gak laki melayu islam ni..isk isk isk

hani dan kak mery....jln menonong jerk

sekali lagi kak mery beraksi dgn mimik muka yg gagal d kenalpasti puncanya

ni pengarah projek utk minggu ni....ketawa kepuasan kerana keinginan tercapai...



OH HATI ---> aku frust sbb aida delete gambo lucah antara dia gan kak mery...dengki tau!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

peraba bontot misteri said...

kelucahan...tahniah buat pengarah projek

INTAN said...

hahaha...sabo jerk le...