Tuesday, August 26, 2008

pic d langkawi

Jom layan gambar2 gedik aku sekitar kunjungan aku ke langkawi...

ni masa dlm Van....OTW nak g Cable Car

cable car dari sudut pandangan tempat menunggu..time ni masing2 dh kecut perut....dah start rasa nk muntah ijau...

ni...aku snap pic org lain d ketika aku sendiri berada d dlm gondola tu...masa ni x sampai 1st stesen lagik

gaya gedik dlm gondola..time ni nk layan ati yg gayat....

korang layan je le kegedikan aku ni...hahaha

tinggi OOO...ni waktu tracking ke jambatan gantung

atas jambatan gantung.......

terakhir...gaya d atas jambatan gantung sblm aku kesemputan tracking naik ke atas balik...perhh....tingat time jadi kelanasiswa dulu wehh...



OH HATI ---> semua gambar d ambik dgn kemera HP jerk..aku lupa nak bwk naik kemera...sementelaan...aku x banyak bergambar d langkawi..semua gambar perasan sendiri aku je..wkakaka
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: