Tuesday, August 26, 2008

idup MASSCOM

aku budak masscom......kehidupan sbg budak masscom sewaktu dulu adalah indah...keindahannya sukar d ceritakan dlm bentuk penulisan kerana ia perlu d lalui secara langsung ataupun tidak....budak2 masscom ada imej dan jati diri tersendiri yg sohihnya tiada pd budak2 cos lain....kalau x caya....waktu konvo....budak2 masscom lah yg paling havoc....yg paling vogue...paling bergaya....paling tampan...paling anggun........aku suka.....senario itu tersurat (jika d USM) sejak dulu lagi...hingga kini......sesungguhnya..aku bangga jadi budak masscom...ahaks...(poyos)

sebahagian dr budak2 masscom....perhh....bergaya beb....cantik2 baju..

comei baju budak ni...budaknya pun comei..agak2 dh jadi wartawan penyiaran d mana2 stesen tv

sebahagian dr budak2 masscom yg berijazah tahun ni...kalung biru utk masscom



OH HATI -----> rindu class of 2000
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: