Sunday, August 3, 2008

betuah punya adik....

kira2 pukul 11 pagi tadi..kak chik sms bgtau yg dia nak dtg kerumah....nak bwk abg ipar aku yg baru tgok umah aku kot......aku yg x mandi pagi lagi (bukan perkara yg luar biasa pun), kelam kabut mengemas rumah...aku ambik bahagian depan dan bilik serta bilik mandi, incik hubby ambik bahagian dapur....bergotong royong mengemas rumah yg bersawang......nasib smlm dh mop lantai...tp nmpk still kotor, mop sekali lagi...

lepas sattle, runsing pikir nak jamu apa pulak...hehehe...sepatutnya tengah2 hari ni....batter jamu nasik le kan...?...malangnya aku mmg takde niat nak memasak hari ni.....suh incik hubby g beli biskut kering apa yg patut sementara aku mandi dan tonyoh bilik mandi

elok2 pas aku mandi, dia pun sampai....sorry ye...adikmu ini mmg pemalas tahap dewa dewi.....jemput mkn biskut kering dan air teh ye....hahhaha......

lepas sudah, aku ajak diorg mkn nasik kat kedai kari paler ikan (aku lupa nama kedai dia...yg kantin perikanan kat permatang tuh)......kedai yg uda mkn kari kepala ikan sampai hirup2 kuah tuh...hehe...jom skodeng...


kalau dah kantin perikanan....kena le ada ikan ye dak?...tp, ni bkn ikan utk d makan...

ilhan sempat berposing

kerabu pelam

sutun goreng tepung

kari kepala ikan dtg dlm kuali terus...



OH HATI ----> total RM71.50.....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: