Friday, August 8, 2008

kejadian hari khamis 7/8/08

VIVA habis pukul 4.20 ptg....cehhh...naper le pengerusi ni cepat beno...aku budget ngam2 ho pukul 5...bleh terus blah...xkan nak balik opis ni?....tiba2 aku berada d dlm dilema...antara keinginan dan hasutan setan supaya aku blah je balik...dgn personality aku yg baik dan tulus (ptuihhh....wakakaka)...aku berada d dlm persimpangan yg maha dasat.....akhirnya....aku rasa...korang pun boleh agak....mana satu yg aku pilih kan?...ye korang mmg bijak....TAK YAH LE BAIK SANGAT INTAN....BALIK JE...WKAKAKAKAK

aku sampai depan kilang along.....kira2 pukul 4.37....mak aihhh...awalnya...masak le aku menunggu ni....nasib le aku ni tergolong d antara golongan yg bijaksana (naik lif picit butang sendiri)......mujur aku ada novel dlm keta...boleh jugak aku layan citer "alang rebus x empuk" ni wpun udah 2 kali aku baca..........jom usha aksi aku waktu tunggu along kat luar kilang....

sampai depan kilang....ngam2 kul 4.37....di ketika aku sepatutnya berada d opis..

pemandangan dr dlm kereta.....

memandangkan hari ni hari khamis....maka, aku berpakaian batik...
sambil layan citer "surat ungu untuk nuha" ..sampat aku baca sampai chapter 5

sekali sekala interframe....aksi perempuan ala2 gedik tangkap gambo sndiri...heheheh...




OH HATI ------> aku mmg x fotogenik....fotogedik tu aku ngaku....wakkakakakak




Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: