Tuesday, August 5, 2008

10 perkara tentang INTAN yg korang PATUT tahu

1) aku dulu penah menjadi minah rempit, 2 kali xcident yg dasat..sekali masuk wad, sekali patah tangan, dgn tangan bersimen aku masih g track lumba haram....hehehe....(ampun mak...intan x penah citer gan mak menda ni)

2) aku bencik subjek math masa kat sekolah ( x sangka aku lulus masa SPM)

3) aku penah curi stiker kat moto ZZR cikgu zaid...stiker tu tertulis ZAID (time tu aku angaukan dia tahap degawan)

4) aku penah TERberak dlm seluar masa sekolah rendah dlm supermarket.....masa tu aku dgn abah.....abah malu giler gan salegirl..terus tarik tangan aku balik...x jadi dia beli pen...wkakakak

5) aku penah bertindik d hidung (pengaruh rakan sebaya)

6) masa 1st year d U dulu, aku d panggil "budak alternatif" (sbb suka pakai seluar alien workshop gan spek alternatif)

7) BF pertama aku masa sekolah rendah adalah MOHD KUSYAIRY (sweet budak ni...slalu tolong aku wat homework BI sbb dia teror...aku lak tolong dia subjek agama)

8) seluar jeans paling mahal aku beli setakat ini adalah berharga rm250 (aku nak pakai sampai ilhan ambik UPSR)

9) aku penah TERtolak close friend aku SHIE jatuh longkang masa kami form 5...time tu kami sedang mengayuh basikal balik dr sekolah....lepas kejadian tu, dia merajuk dgn aku

10) aku bercita2 nak jadi novelis suatu hari nanti....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: