Saturday, August 2, 2008

menu campak2 aje

balik ambik ilhan dr tuisyen...dia dah membisik d telinga...."mama...abg lapaq"....aduiss.....nasib le pagi tadi lepas hantar dia ke sekolah, aku sempat singgah ke pasar pagi...x tau nak beli apa...last2 aku beli sebelah ayam....rancangannya nk msk sup ayam je.....pstu, beli sayur skit.....jadik le anak2ku.....mama korang ni mmg pemalas nk masak....

setelah bertungkus lumus d dapur.....dan adik yg tiap 5 minit melawat aku dan mintak nasik....(x menyabo betoi), siap lah menu yg x seberapa tuh...jadik le ye wat alas perut korang yg comei itu....

aku wat sup ayam bogel (sbb aku cuma bubuh ayam semata2..cadangnya nk taruk sama ubi kentang gan daun bwg gan sup, tapi adik wat perangai masa nk membeli tadik...terus aku balik....sup bogel pun bogel la...) guna perencah soto dr kak ida MRSM, goreng ayam juga mengunakan perencah yg sama (korang leh lawati kedai maya kak ida dgn meng'click nam kak ida ye) serta sayur goreng.

nasik taruh atas je.....senang nk suap budak berdua tuh

sup bogel....ahaks......janji anak2 aku hirup sampai ke titisan terakhir

wajah mungil dua beradik yg kelaparan


OH HATI -----> kak ida, esok2 nk masak asam pedas yg beli dr akak ye?...

Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: