Wednesday, August 6, 2008

Bingkisan buat ANA

"ANA

aku rasa bersalah sangat x wish birthday pada ko...serius....aku rasa mcm aku ni kawan yg keji je....kalau ko ada depan aku sekarang....aku rela ko sekeh kepala aku......2 x pun x pe....aku redha....memang aku mengaku yg aku x perasan.....( baca ayat ni sbg aku dh tua....makin pelupa)....tiba2 aku rasa malu pd diri sendiri....ko ingat birthday aku....tp aku sebaliknya......hari tu, birthday nor pun aku lupa nak wish...dia ungkit masa kenduri along.....birthday along yg awal 2 hari dari birthday aku pun aku x wish......kenapa korang malang dpt kawan keji mcm aku ni?......

tapi...dikesempatan ni, aku nak ko tahu.....ko adalah koleksi kawan teristimewa dan berada d kelas yg tersendiri di hati aku......sesungguhnya.....ni bukan ayat palsu semata2 nak beli jiwa ko..atau nak cover keterlupaan aku.....tapi hakikat yg aku nak ko tahu...dan semua pun tahu.....aku sayang sangat pada ko.....sayang aku sama malah lebih dari hari pertama kita menjadi housemate....dan terus menjalinkan ikatan persahabatan yang tersendiri...

aku x penah TIDAK melupakan saat kita bersahabat....ko antara kawan yg melalui suka dan duka bersama aku....penah ketawa dan menangis bersama.....ko adalah hadiah teristimewa yg diberikan oleh ilahi sbg teman dan sahabat dulu, kini...dan berjanjilah...utk selama2nya....

ANA....

janji kita akan terus bersahabat ek!! "







OH HATI ------> SITI ROHANA SAMSI......jiwangnya ayat aku...wakkaka
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: