Friday, August 15, 2008

Konvokesyen ke 38....


KONVO datang lagik....situasinya berbeza dgn 8 tahun yg lepas kerana pada ketika itu...aku adalah sebahagian dr crowd yg berdebar2...(mcm nak nikah perasaan nya weh), berbeza juga dengan 3 tahun yg lepas kerana pada sidang berkenaan.....aku menjadi sebahagian dr marsyal staf akedemik.....tapi, pada tahun ni....di kali ke 38....aku jadi sebahagian dr marsyal d dlm dewan...post tetap sama...marsyal a.k.a polis trafik dlm dewan...hehe....

sesi pertama yg berlangsung pada hari Khamis 14/8/08 adalah utk meraikan kejayaan pelajar2 Ph.D serta ijazah sarjana yg berjaya bergraduan pada tahun ini...lupakan xcident amoi yg degil dan menuduh aida dan aku mengugut dia kerana tidak membenarkan dia kuwar ke toilet sewaktu sidang sgn berlangsung....kerana yg lainnya adalah indah2 belaka...

sebahagian dari graduan pada sidang pertama..sure masing2 berada d dlm debaran yg hebat...

stage party bersiap sedia utk menyanyikan lagu NEGARAku

kawan2 aku yg comel beraksi dgn jubah marsyal...

ni pulak situasi d tapak konvo....kat gerai makan.....meriah gan makanan...tapi majoritinya jual nasik kerabu....lohhh.....ngapa gitew?



OH HATI ------> "adik...lain kali pakai sarung tangan ye....tu pegang2 org tu...x elok...." huk huk huk
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

tsue said...

hapuskan aje.patut ko panggil kitorang biar kita pukul dia beramai ramai. pinjam gambar taruk blog aku

INTAN said...

jahat kakak tu tau....aku xde raba org laki pun.....kecit ati aku...huk2......