Tuesday, August 5, 2008

deting dgn incik hubby

tadik kat opis...dlm pukul 12++...incik hubby tiba2 phone...sumpah...mula2 aku x dengar handphone berbunyi......pastu dia send sms.....bunyinya lebih kurang mcm ni "sombong.....org nak ajak lunch pun susah..."....uik hubby ku..huduh betoi wat ayat merajuk camtu....ayat merajuk 1 hal...1 hal yg aku naik hairan tu sbb dia x pnh ajak aku lunch d waktu aku bekerja ni....ada niat serong la ni......

kat skul, sebenonya ada makan free (asyik makan free je...runsing aku.....patut le org2 PPIP gemuk2 belaka....wkakaka) walaupun aku jarang joint lunch free d skul ni sbb lebih suka lunch bersama ahli jemaah.....so, aku terima offer incik hubby untuk deting lunch bersama2...

dia sampai dlm 12.30....naik virago dia tuh...sambil sengeh mcm kerang busuk......ceh...! helmet baru rupanya..udah mcm askar jerman jerk aku tgok....dah aku agak.....nak menunjuk helmet baru le tuh....incik hubby dia 2x5 mcm uda aku...suka menunjuk2...wkakakak....tingat peragai aku masa tadika....hahaha

bersungguh2 pulak ajak g lunch naik moto....bukan aku lupa daratan yg suatu ketika aku adalah minah rempit yg berjaya, tp x sesuai la......gan baju kurung pahang yg aku pakai ari ni....aku x rasa mcm nk menyelak kain naik moto tuh....kita naik keta jelah ye sayang.....(bluwekkkkk)

lunch kat Medan suri je......dah lama x kesini sejak di tendang dr HR...ahaks....

ni incik hubby punya...mee kuah kot...

ni aku punya lak...nasik goreng cendawan...mana cendawannya?...haa.....cari le sndiri...

gaya macho incik hubby d meja makan



OH HATI ------> merajuk pulak sbb aku layan x layan dia time kat parking.....huhuhu

Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: