Friday, August 15, 2008

Padang Besaq

Siapa x penah ke Pdg besaq?...angkat keyboard....!!!!...hehehe....kesian korang yg tak pernah berkunjung ke Pdg besaq ni....kali pertama aku kesini....hampir 8 tahun yg lepas (time aku tgh bercinta gan incik hubby....) sejak detik itu...sehingga kami berkahwin...dan beranak pinak....ntah berapa riban kali agaknya aku jejakkan kaki kesini....x pedulik la kan...bkn nk cipta rekod dunia pun....tu untungnya kawin dgn org x senegari ni....sbb kita dpt berkunjung ke tempat yg tidak penah kita kunjung sblm ni....(ni ayat ikhlas tau......)

sebanarnya...bukan le ada apa sgt kat Pdg Besaq ni....(ye ke?)....benda yg sama je.....nak kata barang2nya murah sgt.....idak le jugak....kkdg harganya luar biasa mahal juga....(ikut mood tuan kedainya kot)....tp, biasanya kalau kesini..menda yg paling aku suka beli..adalah brouch...mmg rambang mata.....baju tu...selected......biasanya, aku cari jersey je....sport shoes pun aku penah beli kat sini....(nak beli mahai2 x mampu beb...) tudung x yah beli...mmg mehei giler...baik korang beli tudung kat kedai maya fizan je...lagi murah dan berkualiti tinggi (pizan...aku pomot kedai ko ni)

ni posisi tepi bazar pdg besaq ni....klu korang nak nampak jelas...teleng kan skit tengkuk korang tu...heheh

ni lak sudut depan....sekali lagi jasa baik korang d pohon utk meneleng tengkuk utk penglihatan yg lebih jelas

ni antara kedai brouch yg biasa aku kunjungi...

ntah kenapa...kedai brouch je yg aku tangkap.....

ni satu lagik....cantik.....tapi aku x beli pun...


Selain dr kedai2 yg menjual beraneka benda yg kadang2 tidak terdapat d kedai2 atau shoping complex yg berdekatan dgn rumah kita....perkara yg aku suka tentang Pdg Besaq adalah bihun sup dia yg sgt wallllahhhhhhhhh di tekak aku....


sedap....lain dr bihun sup yg biasa aku rasa....ada kangkung lagik..

aksi incik hubby bersama ray ban RM10 yg aku baru beli...ahaks...



OH HATI ------> dalam takde apa yg aku berkenan tu...duit aku habis jugak...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: