Friday, August 8, 2008

PC fair

planing ke pc fair hampir2 gagal d tengah jln....gara2 kereta aku menghadapi masalah kekurangan petrol...hahaha...aida, peneraju utama merangkap pengarah projek ari ni..kelihatan agak terkilan....tutur kata berbunyi spt seorang yg akan keciwa bercampur merajuk....getik aku aida!!...hahahah......utk tidak menghampakan keinginan aida yg membuak2 dan kelihatan sungguh teruja utk ke pc fair....aku nekad utk kesana....

sampai2 aje....ada kesukaran mencari parking...ramainya umat kereta (bkn umat manusia)....harap2 pemilik kereta yg banyak ni...bkn dr golongan lelaki melayu yg beragama islam, kerana tempat yg sepatutnya mereka berpusu2 adalah masjid utk menunaikan sembahyang jumaat (ada unsur2 ceramah agama d ayat ini)....tapi, dgn iltizam yg kuat...kami akhirnya d selamatkan oleh bro penjaga parking yg mempunya susunan gigi yg scary (kata kak mery...aku x berdosa dlm hal kutukan ni...)

hakikatnya...aku dh agak rimas...banyak sgt manusianya wehhh....tp aku rasa.....penjual lebih ramai dr pembeli ni...atau ayat ekonominya....penawaran melebihi permintaan...(boleh menyebabkan inflasi kalau berterusan)...aida dgn rakusnya mengumpul browser...siap dpt beg free dgn kelakuan yg agak agresif (baca ayat sbg muka x malu)....

dan setelah berjaya membuat 1 pusingan bangunan PISA tu.....dan hampir2 berada d dlm kesesatan (kerana gagal mencari jln keluar), kami akhirnya balik dgn browser penuh d tangan.....




OH HATI ------> hani selamber je ckp mengantuk....kagum aku
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: