Saturday, August 16, 2008

Refleksiologi

dah lama planing kami utk ber refleksiologi terbantut...ingat kan dah terkubur rancangan bernas ni.....aku dah x mengharap....tp, tanpa d duga.....xtvt ni berjalan juga tanpa perancangan yg rapi....

sebenarnya kalau d ikutkan....aku berharap dpt pakej 'kaki dan bahu'...anggota yg aku rasa paling kerap mendatangkan kesakitan ...tambahan jawatan marysal 2 3 menjak ni..menuntut aku utk berdiri agak lama...tekanan yg hebat d bahagian otot kaki...tp, kesuntukan waktu menyebabkan kami hanya sempat membuat urutan d bahagian kaki...dgn 1/2 jam dan kadar bayarannya adalah rm24...jadik le....x dpt banyak...skit pun okey sbg permulaan...

sebelum ke tempat sasaran..kami sempat berposing....beraksi seolah2 kami pelancong dr singapura...walhal tiap2 minggu ke QB mall..heheh

aksi hani...bersiap sedia utk d urut....

aku gan kak mary....waktu utk aksi rendaman kaki dgn air suam..

berpura2 senyum..walhal sakit...haha

kaki siapa ni?...huhu....lu pikir le sndiri yek...



OH HATI -------> best oo....sambil org urut kaki...kita tido seround.....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: