Tuesday, June 23, 2009

cuti









atas faktor kesihatan yg agak merundum
d samping kekalutan yg agak kronik d tempat keje
sbb perkara2 yg tidak d rancang telah berlaku.....
aku terpaksa BERCUTI dr berblog buat seketika
hingga keadaan semakin pulih...



maaf jugak sbb x mampu melawat korang..
bersembang dan berbalas komen...
aku benar2 tidak terdaya....






OH HATI---> aku sentiasa doa korang slalu d rahmati dan d lindungi....









Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

17 comments:

mamai said...

selamat bercuti....semoga cepat kembali dan ceria selalu

rynas said...

intan tak cerialah blog ko sepi jer. tak perlah berehatlah mg keadaan kembali spt biasa.

Mr PenyuBiru said...

adeh! hilang lagi sorang pengomen setia blog aku ni.seb baik adiah dah dpt. selamat bercoti!

intan.dayana said...

akakkkkkkkkk...mOga cpt sembuh ye..

Rozita said...

okeh INTAN
tenang2kan dirimu

Yunus Badawi said...

sapa nak kopek koci aku ni? huhuhu

ko jgn risaulah. pegilah bercoti. bila dah ok kita jumpa lagi.

ONE ZABA said...

tenang-tenangkan fikiran... jgn lupa makan obat kalau ada.

kayteeze said...

Eh..rajin2 makan ubat, moga2 cepat sembuh.... banyakkan rehat, ya...

ennieva fauzi said...

Tan,aku pasti merinduimu...

Mak Su said...

jaga diri bebaik ya intan, rehat secukupnya

U-jin said...

get well soon intan

@LiYaNNuaR said...

selamat bcuti... take care bebeh... aku pon bz bangett sejak dumenjak nih...

zino said...

selamat bercuti semuga selalu nya akan berakhir dengan baik..

en_me said...

moga cepat semboh akak intan ittewww..

mamai said...

lama tul anak abah cuti windu plak dengan entry mu

@LiYaNNuaR said...

noks... mana kamuuu... aku kangen sama kamu...

sayanghasni @ yus said...

rehat2kan diri..
selamat menyembuhkan diri..