Thursday, June 18, 2009

muntah pink

bayangkan warna muntah itu adalah PINK



aku slalu guna istilah 'muntah pink' klu nk menggambarkan situsi aku yg terlampau kelam kabut dgn keje kat opeh....terlampau byk keje gitew.....


natijah terlalu kerap menggunakannya...td ptg kira2 kui 5...aku benar2 muntah..dan warnanya ada pink...kenapa keadaan ini berlaku....sbb sblm tu aku mkn cencaluk yg warnanya seiras2 warna pink kan...


bkn salah cencaluk tu..dia xde dosa gan aku....mungkin sbb tgh ari tu....budak2 opeh buat kenduri doyan kat luar pejabat....dan lokasi yg dwang pilih..betoi2 kat tepi bilik aku.....TIMA KASIH SEMUA...LOKASI YG KORANG PILIH MMG STATEGIK....aku pun malas nk bising2 sbb aku tgok semua sdg bersuka ria..jd sbg golong minoriti....(aku rasa...aku sorang je kat opeh x mkn doyan...) jd aku duk senyap2...tutup tingkap rapat2...tutup pintu..duduk berteleku sendirian d dlm bilik...


bau yg semerbak tu..telah mengganggu gugat kesihatan aku sepanjang ari..maka, terhasillah muntah pink itu...


sekian, terima kasih





OH HATI---> cancaluk x bdosa....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

13 comments:

mamai said...

huh kau makan cencaluk, aku yang orang melaka nie pun kurang makan cencaluk

Mr PenyuBiru said...

yark! n3 memualkan tapi diselamatkan oleh kaler pink.hehe

rynas said...

siannyer ko sampai muntah pink doyan punya pasal. lain kali ko letak signboard lah

Yunus Badawi said...

Kat mana ko dpt cencaluk tu? Esok aku nak pegi Melaka. Ko nak kirim ke?

en_me said...

sekang musim doreyan ghitewww.. akak intann kena amik cuti.. atau buat keje kat umah jakkks.. ekeke

Aida Alias said...

sian ko.. tk thn bau doyan.. sy suka doyan.. tp tk suka kalo simpan lama2 dlm rmh.. baunya mmg ada sikit memeningkan kalo hari2 kena hidu

Rozita said...

kahkihkoh~ cantik gak kaler muntah ko ye!
bau doyan dlm econ? mmg patut muntah pun

sayanghasni @ yus said...

arr rugi arr tak makan doyan ..
doyan kan sedap...

malas arr nak bayang2 muntoh pink itu..

arediks92 said...

wowww muntah pink..aku suker pink tu
tp muntah idakkk le lalu wakakaka

intan jemput la ke kedai aku & siti z

http://imankoleksi.blogspot.com/

*pssss grab ahh seketul 2 brg di sana :) heppy shopping

@LiYaNNuaR said...

ehem... ehem... ada yg tsirat kah nokkks... siap bmuntahan kaler fink tuhhh... hohoho...

U-jin said...

sian ko...apa kata hang sumbat hidung ngan kapas... phm penderitaan ko tu..
cencaluk aku mkn sedap betui perah limau ngan potong cili api..

INTAN said...

MAMAI
sama le cam aku org perok x mkn tempoyak..ahaks

PENYU
baru ku tahu nko suka kaler pink.ahaks

CT
dwang mkn kat luar...tp bau dia semerbak....xpe...xkan nk halang org mkn

YB
kat kedai mkn....perh sodap..kim salam kat org melaka tau

ME
abg me...kat umah pun baunya semerbak gitew....

AIDA
mmg ye...klu letak dlm keta lagi azab

KAK ITA
hasil mkn cencaluk...hehe

YUS
tu ayat org yg mkn..pd org yg x mkn cam aku ni..aku rasa org yg mkn le rugi...rugi duit..hehe

ATON
cantik kan kaler pink..ahaks..

LIYA
ehem ehem...apa kah

UJIN
kang daku xleh napas pulak...hehehe....ha'ah....cabai potong gan limau..perh

intan.dayana said...

kesian akak kan..dah la xmkn dOyan..ade patut deorg mkn tepi bilik akak plak...mmg xpatut..cesss..