Tuesday, July 21, 2009

whine up

penyakit malas menghupdate datang lagik... (baca mcm versi mat sentul..Tora datang lagik...) adeih...


sbb malas nk menaip...aku nk tempek sumething....lagu ni antara kegemaran aku masa kelas latino (x sabo tgu taun depan..lepas pantang weh....nk joint kelas tarian latino balik....) klu ada adegan yg menjolok mata dlm VC ni...korang tutup mata ek....


dan..memandangkan kelas latino memberi fokus kepada pergerakan d bahagian perut dan pinggul (khusus utk mengempis dan mencantikkan kawasan tersebut)....ada gerakan tarian kat de luna (dlm video tuh) yg betui2 mcm gerakan dlm kelas....windu ah mau bergoyang








OH HATI--> tingat suasana dlm kelas...gelap...ada lampu disko (gamaknya le...ikut kata dwang...aku x pnh masuk disko)...heheh....n yg penting...semua pempuan u olls....time ni aku slalu nari bersungguh2 utk ilangkan bebanan keje...perh...pas nari latino dance 7-10 lagu...mmg peluh merembes u olls...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

@LiYaNNuaR said...

hehehe... cuti bgoyang wehhh... kejap aje... bukan lama mana pon kans... kui kui kui

xiiinam said...

Hati-hati kalau nak bergoyang.....



Ingat...
Dirimu membawa embrio...

INTAN said...

LIYA
compom le daku cuti weh..masakan masih mahu bergoyang...naik tangga pun dh mengah..apatah lagi bergoyang..hehhe


KAK LAH
idak...x mungkin daku goyang perut dan pinggul..cuma mampu goyangkan kaki aje..hehe

mamai said...

aku suka lagu terima kasih by lovingborn puas aku cari tapi tak dapat cari CD pun dah tak ada lagi cuma harap dapat dengar kat sinar ajer

ibu_umairah said...

goyang inul ok tak?heee.heeeee

chipsmore said...

sila ajar sy menari...hehe ;)

rynas said...

ibu ngandung tak leh nari ke uols???(mahu anak dlm perut dok goyang dangdut hehheh)

zino said...

goyang jangan tak goyang hehe

Rozita said...

jgn goyang kuat2 beb

INTAN said...

MAMAI
xkan utube tarak kot?

IBU_UMAIRAH
goyang gerudi daku serender...hehe

CHIPMORE
voleh...voleh...tgu pas akak bersalin ye

CT
goyang2 ringan leh le

ZINO
eh....bkn main dia

KAK ITA
felan felan aje