Sunday, July 26, 2009

rahsia hati

Drama bersiri Rahsia Hati lakonan Aaron Aziz gan Rita Rudani ni...dh aku follow agak lama....dr watak aaron tu ala2 jatuh cinta gan mak rita rudani....beriya2 dwang nk kwin...n watak rita sakit jiwa sbb tgok mak dia nk kwin gan org yg dia suka dlm diam tu...sampai episod minggu lepas....terbongkarnya rOhsia..rupa2nya aaron gan mak rita purak2 saja sbb rita ni asalnya jual mehei....heheh...aku suka suka suka!!!!



akhirnya...erk...aku menyedari...sesuatu telah berlaku....erkkk....erk....




aku...




aku....




aku....



telah curang pd fizz fairuz.....huhuhu.....



aku TERsuka pd Aaron Aziz...ngeh2







OH HATI--> hahah..rasa sgt poyo...ct...ben...klu korang jumpa Aaron...ckp aku kim salam yek...hehhehe....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

21 comments:

mamai said...

terus terang aku katakan belum satu pun dari episod citer tu yang aku tengok. jgn lupa homework elok untuk baby tu

Yunus Badawi said...

ko ni biar betik! Nanti baby ko ikut mcm Aaron pulak hehehe

NaqeebLukhman said...

samalah... aku pun tak pernah tgk citer tu huhuhu

intan.dayana said...

hahaha..lawaklah akak neh..haih.

@LiYaNNuaR said...

hohoho... aku konfius ler... Fizz Fairuz ngan Zulhuzaimi... hehehe... tu pun bila nengok iklan 999... dedua pon cam sama... masalahnya... aku soka sama Zul a.k.a Spark...

ape pun.. aku x sempat nak layan drama nih... rugi ke eh??

rynas said...

aku tak sempat nak tgk citer tu asyik termiss jer. uikss..hang pun suka aaron ka??? aku pun suka gak hehhehhe. aku penh bertentang mata ngan dia...hencem Tan tak berkelip mata aku pandang dia..

seriadriani said...

lawak.. lawak... apa yg lawak? intanlah!! :D

Rozita said...

eh..aaron tu akak punya laaa..
jgn ler amik..ko kena gostan balik pada fizz fairusss..plzeeee

ibu_umairah said...

alah tak tengoook laaa cite itu

U-jin said...

ahaks cinta berpaling tadah ka....alor mcm x biasa...wakaka...

en_me said...

takper, x lamer lagikk aaron teww kena tangkap basahlar tewww.. ahaks

kayteeze said...

Ekekekeke....

Ada peluang dapat baby mirip Aaron tu ke ??

ennieva fauzi said...

aku pun suka nengok mamat ni...ada gak beberapa kali terserempak ngan dia dan pandang-mandang gitu jer..hehehe tapi aku suka lagi si Kamal Adli Bio-nik tu hahaha...jangan ditanya kenapa sebab aku pun tak tau hehehe

INTAN said...

MAMAI
org laki mmg x suka follow drama bersiri kan...eh..tp laki aku suka fulak...hehe

YB
ok pe ikut muka dia...ensome oo

NAQEEB
dah agak..hehe

INTAN.DAYANA
ko x minat ke? bkn kita slalu 1 citarasa

LIYA
aku suka fizz....cuma kehadiran aaron menganggu emosi ku...ahaks...

CT
weiiiiiiii...jgn lupa sampaikan salam aku wehhhhhhhh

SERIADRIANI
hehe....sy mmg gini kak..hehe

INTAN said...

KAK ITA
mari kita lambung syiling

IBU_UMAIRAH
x terlewat lagiknk tgok...ari khamis jgn lupa..

UJIN
biasa le kan berpaling2 tadah ni..hehe

ME
ehhhhh..jahatnya dia....sgt noti

KAK T
klu laki kak.....hehe

BEN
aku baca gosip...benarkan si bio-nik tu...kaki dia busuk..hehe...wartawan yg tulis nok..hehe

ennieva fauzi said...

ayo sungguh busuk reporter ituuu..tak pe, nanti aku check..tu pun kalu hidung aku ni bio-nik hahaha

INTAN said...

BEN
clue yg dwang bg menjurus beno pd c bio-nik itew...hehehe....sila check n report kembali ye..heheh

shuhada said...

cu,layan dak nur kasih (yg ptg de fizz fairuz).tu lg syiok dr cte rhsia ati tu.

INTAN said...

ALONG
harus le layan.....fizz fairuz kan ada sitew...

mama double A said...

sya pun x sempat tgk...

yg sya x miss NUR KASIH kat tv3 hari jumaat mlm tu....

si fizz fairuz blakon hehe sya tersuke lak kat die keh3

sejak cite KEKASIH KU SERU lagiks ngeh3

hajarus said...

salam kenal kak intan....

hajar pun sker sangat ngan lakonan Aaron Aziz lam citer Rahsia Hati ni.. best sangat....

malam tadi baru jer tengok episod seterusnyer...

tp nanti Aaron xjadi ek kawin ngan rita....??? xsabar nak tau aper kesudahannyer... mesti sedih kan kak...