Wednesday, August 26, 2009

YusoF ilhan



biodata


Nama : Muhammad Yusof Ilhan
Tarikh Lahir : 14 Ogos 2003
umur : baru melepasi 6 tahun
makanan kesukaan : nasik dan telur goreng
minuman kesukaan : teh o suam
warna kegemaran : ikut warna yg mama suka
nama sekolah : tadika Mutiara bistari
kepakaran : hafal nama otomen
matapelajaran kesukaan : matematik dan agama islam
ucapan : setakat ini saya berpuasa penuh...mama dan abah x janji apa2pun klu saya posa penuh...tp saya mmg suka berpuasa...sy ikhlas...


----------------------------------------

Dah lepas besday dia....aku x lupa....mmg aku ingat...
seorang ibu, jarang lupa tarikh lahir anak sendiri...
anak yg dia kandung ...tambah2 ilhan anak sulong....kehadiran dialah
yg menyebabkan aku jadi ibu utk pertama kalinya


kat bwh ni...menda2 yg aku tempah kat antie yatie...kek dan cupcake..
khas utk kindergarden dia....ilhan terpesona dgn kek tu...
dia suka dan x abis memuji..kek tu sedap bangat!!




OH HATI--> aku menaip sambil mata 1/2 terbukak..ngantuk wehh..
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

18 comments:

U-jin said...

wow..ben 10...hapy birthday ilhan...yg sulong mmg ler special sikit....hihiks....

ibu_umairah said...

so nice.....kek itu

mamai said...

happy birthday to yusof...and all the best.

pakcik nak sikit kek tu boleh

Yunus Badawi said...

Happy besday Ilhan. Tahniah kerana belum tinggal puasa.

Kalau anak aku nampak kek Ben10 tu tentu dia pun nak jugak utk besday dia huhuhu

@LiYaNNuaR said...

wahh... sama bulan dgn adik bongsu aku noks... tahniahhh... slmt ulangtahun utk Ilhan... moga jadi anak yg soleh, amin!

dibabycollections said...

happy besday Ilhan dah besar anak bujang ko 6 thn dah..pejam celik pejam celik. sok2 dapat menantu dah ekkekekkeke

intan.dayana said...

cOp2..ini kek da abes ke?mcm sedap je.kalo belOm abes,sile simpankan untuk intan ye.hehe.

en_me said...

panjangnyerr namer ilhan tewww..

~wAniE~ said...

ben 10 tu..msti ilhan rs mcm x mau mkn kek tu...hehehhehe

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hepi besday tuk anak lu......

Rozita said...

happy besday

Ummi said...

happy belated bday Ilhan ;)all da best...kelahiran Ogos nih spesel sket---> mcm Aunty,eheheeeehhh.

**Tan,anakmu otoman,anakku transformers..walllaaaaa.

ennieva fauzi said...

terharu aku dengan entry mu kali ini...huhuhu...tahniah Tan, jadi le ibu yang adil ye...

s@yangh@sni said...

cantiknyer kek ben ten itu..
selamat ulangtahun Ilhan..
semoga keceriaan hidupmu berganda-ganda..
selamat berpuasa penuh yer tahun ni...

Mak Su said...

happy birthday adik Yusof Ilhan... nenek su pun suka kek tu, kalau dapatlah, nak makan sowang2 :)

MOKCIK AZWA said...

happy belated besday kat Yusof Ilhan...nama depan sama ngan nama anak mokcik..comelnya kek dia tu...nampak yummy ajerr...

xiiinam said...

Selamat ulang tahun anakanda Ilhan....


Tahniah kerana nak dapat adik lagi...

mama double A said...

makanan kesukaan samala ngan auni adam hehe cuma + kicap huhu