Monday, August 10, 2009

itik gembo2





skrg bulan OGOS...bulan kemerdekaan gitew....bila masuk bulan kemerdekaan mcm ni....ingatan aku kuat betul pd 1 iklan kemerdekaan taun 1999 oleh Petronas...sungguh bererti...dan bila d tonton berulang2 kali...ia jd sungguh lawak..dan modal utk aku n anak2 ketawa berdekah2....ketawa penawar duka gitew.....


fakta iklan d atas adalah spt berikut:


1) Arahan allahyarhamah YA
2) shooting d tasik Mengkuang, BM
3) menggunakan lagu latar 'itik gembo2' oleh kumpulan A to Z
4) Incik hubby adalah salah seorang pelakon dlm iklan tu...wakakkakaka....





OH HATI---> dpt bayaran antara termahal u olls katanya...hehehe...klu korang bijak bistari, sila la teka yg mana satu dia...heheh...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

19 comments:

en_me said...

bintang filem tewww.. ammvoiii

xiiinam said...

...Osman Kering tu aku kenallah....




Hiksss....

intan.dayana said...

incik hubby pasukan kuda belang itu kah..?

INTAN said...

ME
bintang iklan gitew...


KAK LAH
hahaha...kejam mu kak....yg pasti bkn osman kering tu incik hubby ku..hehe


INTAN
akak kasi clue....ha'ah....yg paling kecik...wakkaka

zino said...

iklan2 petronas memang menarik... tentu bayaran juga lumayan kan hehe

mamai said...

tak sabar nak tengok iklan tu..kau tak joint sekali ker

@LiYaNNuaR said...

ehem.. ehem... nak sainnnnnnnnnnnn...

ONE ZABA said...

kalau aku jumpa nanti ,..boleh sain otograp

kayteeze said...

Ekekekeke........

Rasanya kak tie dah lupa iklan ni... lama tu... 10 tahun lalu, kak tie muda lagi, hihi...

benludin said...

yg rongak tu ke?

~wAniE~ said...

hamboi..cik hubby ade gak dlm ikln tu..famous kejap ler...hehheehehe

Aida Alias said...

pasukan kuda belang tuu.. hehe kelakar kan iklan ni.. mula2 tgk orman kering je dah tertarik nak tgk

Rozita said...

slmt hari merdeka

s@yangh@sni said...

susah nak nampak yang paling kecil tu..

apa2 pun iklan nie kelakar bila perahu terus jalan jer..
punye ler semangat...

s@yangh@sni said...

ooo yang jadi tekong team kuning tu yer...
team tu jer dah lawak dah..

NaqeebLukhman said...

kenapa intan tak masuk sekali dalam iklan tu huhuhu

Saifuhezal said...

sayer tau..pasukan harimau... no 3 kanan barisan hadapan dari yg rongak tu kan?hehe

Saifuhezal said...

pastu yg nampak ketiak tu..siap kira 1,2,3,4,5,6,7,8...

hehe tul x?

INTAN said...

ALONG
klu x kenal...xtau le kan..heh