Monday, September 14, 2009

buntu kuasa 2






aku masih BUNTUT menghupte blog....ku fikir kita akn buntu nk mkn apa d akhir2 Ramadhan.....rupa2nya selain dr kebuntuan itew, menghupdate 1 N3 pun adalah 1 kepayahan yg maha besar pd aku.....aku redha...!



xde apa2 yg menarik dan tertarik pun sama....cuma 1 je kot yg menarik....pagi smlm..ilhan tgok rancangan masak memasak (tobat aku lupa tajuk rancangan....byk sgt rancangan masak d bulan ramadhan ni....nk uji ke imanan org bposa gamaknya) menu nya spaghetti ... udah merenggek nk mkn tu time bbuka...nk wat camne kan.....aku yg udah beso gajah pun tgoda tgok..tambah2 le dia yg baru 6 taun dn masih gigih bposa tu...



maka, sbg mama yg gigih....(sebenonya aku pun tingin lepas tgok rancangan tu), bbuka le kami gn spaghetti yg aku masak....memandangkan tekak kami melayu tulen...aku tambah skit cabai kering....dgn harapan ada rasa pedas wpun sedekit....rupa2nya....rasa pedas tu x sikit....banyakkkkkkkkkkkkkkkk jugak.....udah masing2 jd NAGA tasik chini....dan tiba2 plak semua org selsema lepas berbuka (hingus asyik nk kuwar je..kih3)



OH HATI--> perut memulas je lepas sahur td...kesan spaghetti pedas ke?....sbb tu le aku jarang2 masak...takut memudaratkan kesihatan seisi rumah (kih3....baikkk punya alasan)

Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

15 comments:

ONE ZABA said...

beli je senang...

NaqeebLukhman said...

tiada idea tu satu hal
tapi paling havoc pasal masak tu
hehehehee


mmg terer ko masak! aku respect huhuhu kalau bagi aku makan
rasanya terkebil-kebil ler
aku nak makan makanan jerman nih huhuhuh.....


lada kering biasanya kalau kurang
cukup dimasak akan buleh menyebabkan sakit perut! sungguh

rynas said...

wah cayalah dlm tak rajin masak tu masak spagetti..kagum ngan kwn aku ni..tahniah walapun spegetti ko pedas yg amat hehhehe

en_me said...

buntutt ghitewww.. ammvoiii

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kalo lu taruk sambal belacan amacam...baru real..

mamai said...

hahahaha ambik mu jadi naga tu aku memang tak boleh blah dengan spaggeti

~wAniE~ said...

lame x mkn spegeti...

akk kwn wanie ckp dodol tu dh abis dh...kalo nk kena oder awal2...

Rozita said...

hahhah ceret beret tak?
jgn lupa bwk spentot spare klu kemana2 hahhahaah

intan.dayana said...

hahaha.akak bg alasan untuk tidak memasak kan???hehe.

s@yangh@sni said...

adeh tekak aku pun tingin nak makan spagetti ni..
tapi aku sorang jer yang tekak omputih nie..

Mak Su said...

jadik naga tasik chini? hehehehe

julietchun said...

kekdg beli kat luar pun bleh sakit perut sbb makanan yg tak habis dorang jual balik.

MOKCIK AZWA said...

respek aaa...boleh masak spaghetti gitteeww...kalau mokcik ampunn...teringin kalau nak makan..beli ajer lerr hehehe

intan izani said...

takut memudaratkan seisi rumah eh
mmg baikkk punye alasan....

;)

ateh... said...

wah....tak mo la makan pedas2..nnt kene buasir tau la..sakit tu...lucah ke komen aku ni.hahahhahaha